شریرکسی را خوب نمی پنداردزیرا دروجود خود خوبی نمی بیند

نبیند به جز زشتی و بد شریر        چونیکی نباشد ورا درضمیر

نیندیشد او به خوبی از بهر کس      چه زاید جز آلودگی ازمگس