بود دور از مومن پارسای
بخداسوگند خداوند پاک مومنی را عذاب نمی کندمگر بعلت بدگمانی وکج خلقی وی
بود دور از مومن پارسای بروز قیامت عذاب خدای
مگر بدگمان باشد و زشت خوی که بد خوبتر باشد از زشت روی
![]()
![]()
![]()
+ نوشته شده در چهارشنبه هفتم آبان ۱۳۹۹ ساعت 11:31 توسط علی روحی
|